کهیر پوستی کاربران

سوالات پوستی کاربران

 

کاربر مدافون

 

سلام دکتر تمیزی فر خسته نباشید.

 

پوست من از صبح ک بیدار شدم دچار این مشکل شده. رفته رفته داره بیشترهم میشه!!!

میشه کمکم کنید لطفا

 

کهیر پوستی

 

پاسخ دکتر بنفشه تمیزی فر:

سلام دوست عزیز.

این ضایعات کهیر هستند. هر ۱۲ ساعت یک قرص ستیریزین بخورید و مصرف قرص ها را تا دوهفته ی دیگر ادامه داده و قطع نکنید.

از خوراکی های محرک، دارای مواد نگهدارنده و مواد افزودنی استفاده نکنید.

اگر به تازگی ها از داروی خاصی استفاده می کنید، ممکن است که نسبت به آن حساسیت داشته باشید. با نظر پزشک معالجتان مصرف آن قرص را قطع کنید.

تاریخ نگارش:

شما اینجا هستید:

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

متوسط امتیاز: 3.5 / 5. تعداد امتیازدهندگان: 2

هنوز کسی امتیازی ثبت نکرده است

  1. با سلام و وقت بخیر خدمت خانم دکتر خانمی هستم ۳۷ ساله که از زمان کودکی زمینه ی آلرژی و حساسیت را در خود دارم و نیز این چند ساله ی اخیر مرتبا دچار کهیر هایی از این نوع که در تصویر می بینید بر روی دو پای خود می شوم لطفا مرا راهنمایی

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.