اپلیکیشن مدافون چه مزایایی دارد؟

اپلیکیشن مدافون، در سال 1397 راه اندازی شد. حفظ سلامت کاربران و دسترسی ساده تر به خدمات درمانی و پزشکی، یکی از اصلی ترین اهداف «استارتاپ مدافون» می‌باشد. کاربران می‌توانند با کم‌ترین دانش و تخصص در زمینه‌ی تکنولوژی و پزشکی از خدمات مدافون برای رفع مشکلات پزشکی خود استفاده نمایید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

در دنیای امروزی در اختیار داشتن دسترسی مناسب به پزشک اینترنتی و دکترآنلاین مزیت بزرگی محسوب می‌شود و می‌تواند روند تشخیص و درمان بیماری‌های شما را تسریع نماید.

چرا مدافون یکی از بهترین اپلیکیشن های پزشک آنلاین است؟

ویژگی‌ها و مزیت های مدافون

حضور پزشکان برتر در مدافون

حضور برترین متخصصان و فوق تخصصان کشور در مدافون، یکی از مزایای اپلیکیشن مدافون می‌باشد. 75 درصد پزشکان مدافون متخصص، فوق تخصص و فارغ التحصیل بهترین دانشگاه های ایران( دانشگاه شهید بهشتی و علوم پزشکی تهران و ایران) می‌باشند. در این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید با حاذق ترین و ماهرترین پزشکان متخصص در ارتباط باشید و توسط آن ها ویزیت شوید.

مشاوره پزشکی آنلاین

قیمت مناسب خدمات مدافون

مدافون تمامی خدمات مشاوره‌ای خود را با هزینه مناسب به بیماران ارائه می‌دهد و این مسئله امکان دسترسی عموم مردم به خدمات پزشکی باکیفیت و هزینه کم را فراهم کرده است.

پزشک انلاین

با کمک مدافون از هر نقطه از جهان، توسط پزشک خودت ویزیت شو…

پوشش دهی اکثریت تخصص ها

مدافون به منظور راحتی بیماران، دسته‌بندی جامعی را برای تمامی شاخه‌های علم پزشکی ارائه کرده است و دارای 40 تخصص و حدود 1000 پزشک می‌باشد. تخصص های این اپلیکیشن شامل: زنان، پوست و مو، عفونی، روانشناسی، دندان پزشکی، چشم پزشکی، روانشناسی، کودکان، قلب، داخلی و … می‌باشد. از این رو شما می‌توانید به راحتی در اپلیکیشن مدافون، تخصص مورد نیاز خود را پیدا کرده و ویزیت شوید. .

ارسال پرسش به صورت متن، تصویر، ویدئو و صدا

در اپلیکیشن مدافون شما می‌توانید سوالات خود را به صورت صدا، فیلم، متن و یا تصویر برای پزشک خود ارسال کنید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که با کمترین دانش و اطلاعات سوالات خود را به راحتی از پزشک مورد نظر بپرسید.

سهولت استفاده از اپلیکیشن

اپلیکیشن مدافون بگونه ای طراحی گردیده است که به راحتی می‌توانید از تمامی امکانات آن استفاده کرده و سوالات خود را بپرسید. از این رو شما با کم‌ترین اطلاعات دیجیتالی می‌توانید به بخش‌های پزشکی مختلف این سامانه دسترسی داشته باشید و به راحتی به با پزشکان این سایت در ارتباط باشید.

مشاوره روانشناسی آنلاین

مشاوره روانشناسی در مدافون، شامل تماس صوتی با روانشناس و روانپزشک، چت و ارسال پیام متنی است که به افراد کمک می‌کند تا مشکلات خود را با استفاده از یک درمانگر آنلاین حل کنند. همچنین استفاده از این روش می‌تواند به شما کمک کند تا بدون نیاز به حضور در مطب روان‌شناس، با دریافت خدمات روان‌شناسی آنلاین، در طول روز احساس آرامش کنید. روانشناسان و روانپزشکان مدافون در حوزه های مشکلات خانواده، ازدواج، طلاق، مشاوره فردی، کودک و نوجوان و موضوعات جنسی آماده ارائه خدمات هستند

کمیسیون پزشکی آنلاین

پس از موفقیت اپلیکیشن مدافون در راه اندازی خدمات مشاوره پزشکی و روانشناسی آنلاین و تلفنی، خدمت جدیدی به نام کمیسیون پزشکی آنلاین به لیست خدمات مدافون افزوده شد.

اگر تا به حال درگیر پرونده های پزشکی پیچیده شده باشید که پزشکان مختلف نظرات مختلفی بر روی آن دارند، حتما می دانید که چنین پرونده هایی در کمیسیون پزشکی بررسی می‌شوند. در کمیسیون پزشکی، تعدادی پزشک متخصص و فوق تخصص که به بیماری مورد نظر اشراف دارند، جلسه ای تشکیل می‌دهند و موضوع پزشکی مورد نظر را در آن جلسه مطرح ساخته و روش درمانی را با همفکری یکدیگر انتخاب می‌کنند.

تشکیل چنین کمیسیون های پزشکی، غالبا زمان بر، پرهزینه و مشکل است. به همین دلیل، مدافون، در راستای ماموریت خود که «هوشمند سازی سلامت و درمان از طریق تله مدیسین» است، امکان تشکیل کمیسیون پزشکی باحضور دکتر آنلاین را فراهم کرده است.

پشتیبانی آنلاین و تلفنی

پشتیبانی از ساعت 8 صبح الی 10 شب، در تمامی مراحل درمان همراه شما خواهد بود تا در صورت بروز هرگونه مشکل، سریعا کمک شما عزیزان باشد.

در صورتی که با مشکل مواجه شدید می‌توانید با شماره تماس 09202145521 حاصل فرمایید.

امکانات نسخه جدید اپلیکیشن مدافون

ورود و عضویت ساده تر

نسخه3

برای ورود و عضویت کافی است که شماره موبایل خود را وارد کرده و با کد یک بار مصرف وارد سیستم شوید. این کار باعث سادگی بیشتر در استفاده از اپلیکیشن مشاوره پزشکی مدافون ‌شده‌است.

برای کاربرانی که در نسخه قدیم مدافون ثبت نام کرده بودند، لازم است که در نسخه جدید، اولین بار با استفاده از گزینه فراموشی رمز، رمز خود را مجددا تنظیم نمایند.

امکان مقایسه و مرتب سازی هزینه مشاوره

در نسخه جدید مدافون، جهت دریافت مشاوره پزشکی آنلاین، قبل از شروع به کار، می‌توانید هزینه مشاوره پزشکان مختلف را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. این هزینه بر اساس سوابق و تجربیات پزشکان مختلف و طبق درخواست آنها تعیین ‌شده‌است. همچنین می‌توانید پزشکان و روانشناسان را بر اساس هزینه و امتیاز مرتب سازی کنید.

نسخه 4

امکان دسترسی به پروفایل و سوابق پزشکان

در نسخه جدید مدافون، شما اگر نمی دانید سوال پزشکی خود را باید از چه کسی بپرسید، می‌توانید به سوابق پزشک مورد نظر مراجعه کرده و با مطالعه سوابق علمی، میزان سابقه کار و… هر پزشک، درباره انتخاب وی به عنوان پزشک آنلاین خود تصمیم بگیرید. مدافون با دارا بودن حدود 140 نفر از بهترین پزشکان کشور، در بیش از 30 تخصص مختلف، مطمئن ترین اپلیکیشن برای طرح سوال و جواب پزشکی است.

فراموش نکنید که با مدافون همه یک پزشک آنلاین دارند.

مشاهده نظرات سایر بیماران

نسخه5

یکی از مواردی که همواره در انتخاب پزشک، موثر است، نظرات بیماران درباره آن پزشک است. بسیاری از ما، پزشکانی را انتخاب می کنیم که دوستان، همکاران و آشنایان به ما معرفی می‌کنند. با اضافه شدن امکان مشاهده نظرات سایر بیماران، می‌توانید هر چه بهتر درباره پزشک مورد نظر خود تصمیم بگیرید.

پروفایل کاربری دوست داشتنی تر

برای تکمیل پروفایل پزشکی خود می‌توانید ساده تر از گذشته اقدام کنید. در پروفایل جدید می‌توانید میزان قندخون، فشار خون، کلسترول و کالری مصرفی خود را ثبت کرده و نگهداری کنید. به این ترتیب می‌توانید نموداری از وضعیت سلامتی خود داشته باشید.

در پروفایل کاربری به سادگی به سوالات پزشکی پرسیده شده تان دسترسی دارید.

استفاده آسان تر از توصیه های پزشکان

نسخه 6

امروزه با گستردگی شبکه های اجتماعی، ما روزانه در معرض اخبار پزشکی مختلفی در زمینه های مختلف قرار داریم که بسیاری از آنها، صحت علمی ندارد. در بخش توصیه های پزشکان، می‌توانید نظرات و نوشته های پزشکان را بخوانید و از اخبار و مقالات پزشکی معتبر به زبان ساده مطلع شوید ، در میان آنها جستجو کرده و نظرات خود را مطرح سازید.

دسترسی ساده و سریع تر به بهترین پزشکان متخصص آنلاین

در نسخه جدید، شما می‌توانید پزشک مورد نظر خود را بر طبق تخصص مورد نظر بیابید.

خلاصه اینکه در نسخه جدید مدافون، هر آنچه برای درمان آسان و سریع نیاز دارید به آسانی در دسترس شماست. در صورت بروز هر گونه مشکل به پشتیبانی مدافون مراجعه نمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

متوسط امتیاز: 5 / 5. تعداد امتیازدهندگان: 1

هنوز کسی امتیازی ثبت نکرده است

این مقاله توسط تیم تحریریه مدافون تهیه شده است. مقالات این وب سایت پس از تهیه توسط پزشکان و روانشناسان بررسی و تایید می شود. با این حال به یاد داشته باشید که این مقالات صرفا جهت آگاهی و افزایش معلومات شما تهیه شده است.برای درمان حتما به توصیه و تجویز پزشک یا روانشناس خود عمل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *