پرسش و پاسخ چشم پزشکی

عمل لیزیک چشم و مصرف قرص ویزان

سوال پزشکی: من 34 ساله هستم و به اندومتریوز مبتلا شدم. دکتر زنان قرص ویزان برایم تجویز کرده که حاوی پروژسترون هست. من حدود 8 سال پیش عمل لیزیک انجام دادم و از بچگی هم مقداری انحراف و تنبلی چشم دارم. از چند سال پیش وقتی به جای سفید نگاه می کنم نقطه های سیاه رنگ می بینم. همان موقع مراجعه کردم و گفتند می‌تواند مربوط به اعصاب و کمبود ویتامین باشد.خواستم با این تفاسیر بپرسم می‌توانم از این قرص ویزان که باید 6 ماه مرتب مصرف شود استفاده کنم؟ برای چشمم مسئله ای ایجاد نمی‌کند؟

قرص ویزان و آندومتریوز

پاسخ دکتر محمدمهدی صدوقی، جراح و متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه به صورت آنلاین: سلام مشکلى براى چشم ایجاد نمی‌کند.

پماد برای عفونت چشم

سوال پزشکی: سلام دست آلوده به چشمم خورده ، عفونت کرده و خارش دارد. به مژه ها میچسبد. چه پمادی پیشنهاد می‌کنید؟

عفونت چشم

پاسخ دکتر عباس زارع مقدم، جراح و متخصص چشم بصورت آنلاین: سلام پماد چشمی تتراسیکلین هر شب، قطره چشمی سیپلکس روزی سه بار استفاده کنید.

درد چشم بعد از لیزر پارگی شبکیه

سوال پزشکی: سلام من بیمار شما هستم که شبکیه هر دو چشمم پارگی داشت و چشم راستم را لیزر کردید. سه روز است که چشم راستم دچار دردهای شدید لحظه ای و تیر کشنده شده و با فشار بر روی گوشه چشمم درد شدیدتر می‌شود. چه اقدامی انجام دهم؟ لازم است جهت ویزیت حضوری مراجعه کنم؟

پارگی شبکیه و لیزر

پاسخ دکتر عباس زارع مقدم، فوق تخصص شبکیه و لیزر به صورت آنلاین:

سلام. به نظر چیز مهمی نباشد از یک عفونت ساده پلک تا افزایش فشار چشم می‌تواند باشد. لبه های پلک و مژها را با شامپو چشمی و اآب ولرم بشویید و از قطره چشمی اشک مصنوعی روزی چهار بار استفاده کنید. اگر ادامه دار شد مراجعه کنید

شما هم می‌توانید سوالات خود را از چشم پزشکان آنلاین در اپلیکیشن مدافون بپرسید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

متوسط امتیاز: 4.6 / 5. تعداد امتیازدهندگان: 741

هنوز کسی امتیازی ثبت نکرده است

این مقاله توسط تیم تحریریه مدافون تهیه شده است. مقالات این وب سایت پس از تهیه توسط پزشکان و روانشناسان بررسی و تایید می شود. با این حال به یاد داشته باشید که این مقالات صرفا جهت آگاهی و افزایش معلومات شما تهیه شده است.برای درمان حتما به توصیه و تجویز پزشک یا روانشناس خود عمل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *