سوال پزشکی دارم، از چه کسی بپرسم؟ پرسش و پاسخ پزشکی

پرسش و پاسخ بیماری‌های گوارش

بعد از زایمان دچار یبوست شده ام و خون در مدفوع دارم. لطفا من را راهنمایی کنید.

یبوست از عوارض دوران بارداری و در مواردی بر اثر مصرف داروهای بیهوشی رخ می‌دهد. حتما آب کافی مصرف کنید. مصرف روغن زیتون، میوه های ملین مانند آلو، گلابی، کیوی، انجیر، زردآلو و خیار را فراموش نکنید. اگر این موارد موثر نبود، تحت نظر پزشک می‌توانید از شربت‌های منیزیم و شربت لاکتولوز استفاده کنید.
دوره یبوست معمولا طولانی نیست و با خونریزی ناشی از آن، به صورت رگه‌های خون، چکه‌ کردن خون و خونی که با مدفوع مخلوط نشده، همراه با درد در ناحیه مقعد است. اگر دچار شرایطی به جز این هستید باید به پزشک مراجعه کنید. در غیر این صورت با مصرف کرم و شیاف های موضعی برای شقاق و ترک خوردگی ناحیه مقعد یا بواسیر می‌توان آن را درمان کرد.

در صورتی که سوال پزشکی دارید، در اپلیکیشن مدافون می‌توانید از بهترین پزشکان آنلاین سوالات پزشکی خود را پرسیده و پاسخ مناسب را دریافت کند: همین الان سوال بپرس

پرسش و پاسخ پزشکی اطفال

پسرم 4.5 ساله، آسم و حساسیت دارد. صبح‌ها آبریزش بینی دارد و خون دماغ می‌شود. علت چیست؟

گرفتگی بینی و دهان می‌تواند باعث خشکی بینی و خون دماغ شود. برای رفع این مشکل می‌توانید از پماد ویتامین آ و بخور در اتاق کودک استفاده کنید و حساسیت او هم باید تحت کنترل در بیاید.

پرسش های بیشتر درباره سلامت و بیماری‌های کودکان

سوال پزشکی دارم...

پرسش و پاسخ تغذیه

دختری هستم 22 ساله با وزن 77 کیلو و قد 156 سانتی متر که دچار پرخوری عصبی هستم. با چه رژیم غذایی می‌توانم در عرض 3-4 ماه به وزن 62 کیلوگرم برسم؟

این میزان کاهش وزن در سه ماه اصولی و امکان پذیر نیست و شما باید حداقل 6 تا 12 ماه، زمان برای این کار در نظر بگیرید. رژیم های لاغری موشکلی و سریع می‌تواند به سلامت قلب، کلیه و کبد آسیب بزنند و اکثرا بعد از مدت کوتاهی دوباره شخص به وزن قبلی برمی‌گردد.
تحقیقات نشان داده است که در شصت درصد موارد مشکلات اضافه وزن به مسائل عاطفی و روانی مربوط می‌شود بنابراین اگر دنبال کاهش وزن هستید، حتما باید مسائل روانی و محیطی را حل کنید. بعد از رفع این مشکلات برای کاهش وزن اصولی و تدریجی می‌توانید اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه | پرسش و پاسخ های بیشتر درباره تغذیه کودک

پرسش و پاسخ پوست و مو

دختر جوانی هستم که دچار ریزش موی استرسی شده‌ام. آیا این موهای ریخته شده دوباره در می‌آید؟

ریزش مو می‌تواند به دلیل مشکلات و بیماری‌هایی مانند کم کاری تیروئید، دیابت، کم خونی، سو تغذیه، رژیم های لاغری شدید و یا استرس‌های روانی رخ دهد. بنابراین قدم اول تشخیص علت ریزش مو است. در مورد ریزش مو با علل مشکلات عصبی، معمولا چند هفته یا چند ماه بعد از رفع علت استرس و فشار روانی، دوباره موها مثل گذشته در می‌آید. در این مدت مصرف ویتامین ها، مکمل های خوراکی، شامپوهای ضدریزش مو و اسپری های تقویتی را فراموش نکنید.

پیشنهاد مطالعه | سوال و جواب های بیشتر پوست و مو

پرسش و پاسخ زنان و زایمان

آیا قرار گرفتن در معرض امواج تلفن های همراه یا مایکروفر برای مادر باردار خطر دارد؟

      استفاده از این دستگاه ها، در دوران بارداری بالقوه می‌توانند مضر باشند، اما این طور نیست که به صورت علمی مستند و ثابت شده باشد که مشکلات نوزادان در بدو تولد قطعا به دلیل استفاده از این دستگاه هاست.
    سلامت نوزادان تحت‌تاثیر عوامل مختلفی است. سلامت جسمی و روانی زن و شوهر و سایر اعضای خانواده، تغذیه مناسب، کنترل و درمان بیماری‌های سیستمیک مثل دیابت و کنترل بیماری‌های عفونی مادر و… همگی در سلامت جنین و نوزاد نقش دارند.

خانمی 42 ساله هستم که برای بارداری دوم با داشتن یک فرزند 7 ساله اقدام کرده ام. دکتر برایم قرص لتروفم تجویز کرده است. با توجه به اینکه عادت ماهانه مرتبی دارم، تاخیر در پریود به مدت یک هفته نشانه بارداری است یا مشکلی وجود دارد؟

مصرف این دارو تاخیر در پریود ایجاد نمی‌کند. بنابراین لازم است که یک تست بارداری بدهید. اگر باردار نبودید، باید علت تاخیر در پریود مشخص شود. نکته دیگر این است که با توجه به سن تان بین دو بارداری فاصله زیادی ایجاد کردید که خود می‌تواند عاملی بر دیر حامله شدن باشد.

پرسش و پاسخ پزشکی عمومی

آیا مصرف ویتامین ای خارجی بهتر از ایرانی است؟

ویتامین E ایرانی و خارجی تفاوتی با هم ندارند. این ویتامین در بعضی شرایط مثلا آلودگی هوا، ابتلا به کبد چرب، بیماری‌های قلبی و پیشگیری از سرطان موثر است. اما مصرف این ویتامین باید تحت نظر پزشک باشد چرا که مصرف بیش از حد آن برای بدن مضر است.

پرسش و پاسخ اورولوژی

دچار بزرگی غده پروستات شده‌ام. لطفا راهنمایی کنید.

پروستات غده ای است که در مسیر جریان ادرار قرار گرفته است و تغییرات آن، بر روی جریان ادرار اثر می گذارد. بزرگ شدن خوش خیم پروستات معمولا در قسمت مرکزی آن، رخ می‌دهد و موجب اختلال در ادرار کردن، فشار کم ادرار، تکرر ادرار می‌شود. علاوه بر بزرگی خوش خیم پروستات، این غده می‌تواند دچار سرطان نیز بشود. اگر سابقه ابتلا به سرطان پروستات در فامیل درجه اول پدری وجود داشته باشد، شخص در خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری است.
. علاوه بر این، با انجام یک تست ساده خون به اسم PSA که بررسی آنتی‌ژن اختصاصی پروستات است می‌توانید متوجه شوید در معرض ابتلا به سرطان پروستات قرار دارید یا نه. اگر نتیجه PSA بالا باشد برای اطمینان بیشتر از پروستات نمونه‌برداری می‌شود. اگر بررسی‌ها نشان ‌دهند فردی به سرطان مبتلا شده، مشروط به اینکه سلول‌های سرطانی پخش نشده باشند می‌توان با عمل جراحی پروستات را به‌طور کامل خارج کرد.

پرسش و پاسخ مغز و اعصاب

پدرم گاهی فراموشی دارند. چند روز پیش حالشان در خواب بد شد و به بیمارستان رفتیم. آنجا آنژیو و ام آر آی انجام دادند و گفتند مشکل سکته و… وجود ندارد. نتایج را برایتان ارسال کردم. در گزارش نوشته شده که کاهش حجم مغز وجود دارد. می خواستم بدانم که آیا خطرناک است؟

دکتر محمد رستمی راوری، متخصص جراحی مغز و اعصاب: خوشبختانه همه چیز خوب است فقط حجم مغز کمی کوچک شده که می‌تواند به دلیل افزایش سن باشد و اصلا نگران کننده نیست. کوچک شدن حجم مغز می‌تواند نشانه آلزایمر هم باشد البته احتمال آن کمتر است مثلا می‌تواند درجات خیلی خفیف آلزایمر یا شروع آن باشد. برای تشخیص دقیق تر آلزایمر می‌توانید به متخصص نورولوژی (داخلی اعصاب) مراجعه کنید.

پرسش و پاسخ بیماری‌های داخلی

لطفا آزمایش خون انجام شده را کنترل می‌کنید؟ آیا مشکلی وجود دارد؟

دکتر مینا خان حسینی، متخصص داخلی: آزمایشات شما نشان می‌دهد که کمبود ویتامین دی دارید.قرص 50هزار واحدی ویتامین د هر هفته تا 3 ماه وسپس ماهی یک عدد مصرف کنید. در آزمایش تان hct 50 غلظت خون است که باید مجددا تکرار شود تا اثبات گردد. آزمایش لازم را برایتان نوشتم.

سوال و جواب روانپزشکی

خانمی 27 ساله هستم که یک سال از ازدواجمان گذشته اما هنوز موفق به برقرار رابطه جنسی نشده‌ام. لطفا من را راهنمایی کنید.

احتمال می‌دهم که شما به «واژینیسموس» دچار باشید. در این اختلال، هنگام رابطه جنسی، عضلات دیواره مجرای تناسلی منقبض می‌شوند و شخص نمی‌تواند رابطه جنسی برقرار کند. علل مختلفی برای این مشکل وجود دارد که توسط سکس تراپیست ها قابل درمان است. از درمانگران جنسی در اپلیکیشن مدافون، می‌توانید در این زمینه کمک بگیرید. به یاد داشته باشید که این مشکل با جراحی که توسط برخی توصیه می‌شود، قابل درمان نیست.

سوال پزشکی دارم از کی بپرسم

اگر نمی دانید سوال پزشکی خود را از چه کسی بپرسید، کافی است با شماره 09202145521 از طریق پشتیبانی مدافون با ما در تماس باشید.

برای پرسیدن سوال پزشکی چه باید بکنم؟

خوب است بدانید که همه موضوعات پزشکی به صورت آنلاین قابل بررسی نمی‌باشد. در صورتی که می‌خواهید به صورت آنلاین از دکتر سوال بپرسید خوب است که این نکات را در نظر داشته باشید:

  • سوال پزشکی خود را کوتاه، دقیق و شفاف بنویسید.
  • اگر نیاز است از محل بیماری عکس یا ویدئو تهیه کنید و صدای خود را نیز می‌توانید ضبط کنید.
  • سوابق بیماری را فراموش نکنید.
  • سن بیمار از مواردی است که اکثرا فراموش می‌شود
  • داروهای مصرفی و دوز آنها را ثبت کنید.
  • علائمی که مشاهده می‌کنید را با دقت شرح دهید. توضیح دهید که علائم از کی شروع شده و ‌‌چه‌قدر حاد و یا معمولی است.
  • نام و نام خانوادگی، سن و شماره پرونده بیمار را فراموش نکنید.
  • اگر دکتر به شما گفته است که مورد خاصی را به وی هنگام طرح سوال یادآوری کنید، آن نکته را نیز به متن خود اضافه کنید.
  • در شرایط عادی پزشکان مدافون حداکثر تا 24 ساعت پاسخگوی شما خواهند بود.

آیا در اپلیکیشن مدافون دکتر هست که به پرسش های کاربران پاسخ دهد؟

بله در اپلیکیشن مدافون، پزشکان آنلاین با چراغ سبز مشخص شده اند. این پزشکان دارای پاسخگویی فوری بوده و بعد از ثبت درخواست حداکثر 10 دقیقه طول می‌کشد تا به سوالات شما پاسخ دهند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

متوسط امتیاز: 4.9 / 5. تعداد امتیازدهندگان: 1387

هنوز کسی امتیازی ثبت نکرده است

این مقاله توسط تیم تحریریه مدافون تهیه شده است. مقالات این وب سایت پس از تهیه توسط پزشکان و روانشناسان بررسی و تایید می شود. با این حال به یاد داشته باشید که این مقالات صرفا جهت آگاهی و افزایش معلومات شما تهیه شده است.برای درمان حتما به توصیه و تجویز پزشک یا روانشناس خود عمل کنید.

74 دیدگاه دربارهٔ «سوال پزشکی دارم، از چه کسی بپرسم؟ پرسش و پاسخ پزشکی»

  1. سلام و خسته نباشید.. ببخشید من گاهی اوقات که ضربه به سرم وارد میشه یا بیش از حد که گریه میکنم تا چند دقیقه همه جارو سیاه و سفید میبینم و این موضوع دو سه سالی هست دارم.. اسم بیماری چیه؟

    1. تحریریه مدافون

      مهدیه جان، برای بررسی بیشتر می توانید از پزشکان آنلاین در اپلیکیشن مدافون سوال خود را بپرسید

  2. سلام خسته نباشید ببخشید من یه رابطه جنسی داشتم که طرف هم پاک هس نه اون بیماری داره نه من و مطمعنم فقط با خودم سکس کرده و اینکه هروقت سکس میکنیم من از کاندوم استفاده میکنم

    ولی یبار ناخونم خورد ب واژنش و من نفهمیدم بعد از اینکه از رابطه دهانی دست برداشتم دیدم که واژنش یکم زخم شده و خون اومده ????????‍♂️ حالا میخوام بدونم اگه خونش داخل دهنم رفته باشه احتمال اینکه ایدز گرفته باشم هست؟؟؟ خیلی تو فکر رفتم و میترسم اگه میشه لطفن جوابمو حتمن بدین

  3. سلام خسته نباشید من
    چند روزی پیش در آزمایشگاه شیمی دچار سرفه های خشک و تر شدم و بعد چند روز نه تنها سرفه ها قطع نشد بلکه وقتی آب گلویم را قورت میدم گوشم درد میگیره و گلویم هم کمی درد می‌گیرد

    ممکن است برای آلودگی هوا یا آزمایشگاه شیمی باشه یا چیز دیگری است ؟

      1. سلام خسته نباشید
        هفته پیش مسموم غذایی شدم حالت تهوع سرگیجه داشتم بالانس نداشتم یه کم بهتر شدم ولی هنوز سر گیجه دارم باید چیکار کنم چه قرصی بخورم ممنون از لطفتون

  4. سلام
    من ۲۶ سالمه مهره پشت گردنم بیرون زدگی پیدا کرده و درد شدیدی دارد و دست و پام هم همش گز گز میکنه و بی حس میشه و درد شدیدی در پایین دنده چپم دارم، علت چیست؟

  5. سلام ، من به هنگام رقص به خاطر پاشنه ی بلند کفشم قسمت پنجه ی پام درد میکنه ،چهل دقیقه گذشته کبود نشده ، کمپرس یخ هم گذاشتم به علاوه ی ماساژش دادم ، موقع وایسادن درد شدیدی رو حس میکنم ، همه میگن ضرب دیده ،چون اونقدری نیست دادو فریاد کنم ، قرمز و کبود نشده ، چیکار کنم خوب بشه
    پاشنه یعنی جلوتر از انگشت پا
    لطفا کمکم کنید

  6. سلام ۱۸ سالمه زير قفسه سینه سمت چپم درد میکنه این درد رو اکثرا دارم و همینطور گاهی سوزش شدیدی در همین ناحیه دارم ، زمانی که ناراحت هستم یا مضطربم و یا عصبی هم دچارش میشم ، بیشتر مواقع هم دست و پام یخ هستن

  7. سلام وقت بخیر
    من برای معاینه پزشکی مراجعه کرده بودم و پزشک ازم خواست که یک بار بشینم و بلند شم برای نشستن مشکلی نداشتم اما وقتی خواستم بلند شم از میز کمک گرفتم و چندین بار تلاش کردم اما بدون کمک نمیتونستم راحت و سریع بلند شم. در راه رفتن تعادل دویدن و.. هم هیچ وقت مشکلی نداشتم و پزشک گفت باید پیگیری کنم ممنون میشم راهنماییم کنید چکاری باید انجام بدم و علت این مشکل چیه و به چه پزشکی باید مراجعه کنم؟ لازم به ذکر است این مشکل من جدید نیست و خیلی ساله که این مشکلو دارم اما فکر نمیکردم مهم باشه و به همین دلیل پیگیری نکردم.

  8. سلام من دیروز رفتم حجامت گفته ک خونت کثیف
    بعد بهم گفته ک چیزی مصرف میکنی گفتم نع گفت مشکل اعصاب داری ایا این درسته؟؟؟ سعید هستم

  9. سلام وقت بخیر بعد از تزریق آمپول (triptorelin ) برای جلوگیری از قائدگی دچار شکم درد شدید شدم میشه بگید دلیل شکم دردم چی بوده و آیا خطرناکه؟
    (پنجمین باری بود که تزریق کردم و زیر نظر پزشک بوده اما الان به پزشک دسترسی ندارم )

  10. سلام.وقت بخیر
    من ۳۰ سالمه .امروز ۱۰ روزه که لوزه هامو جراحی کردم .هنوز درد و التهاب دارم .خیلی قرمز شدن جای لوزه هام.

  11. سلام خسته نباشید من یه کودک 3ساله دارم که از پایان دو سالگی و قطع شیر خشکش شیر پاستوریزه میدم آیا میتونم بهش شیر پاستوریزه بدم یا ضرر دارد و به هوش و… اون آسیب وارد میکنه؟

    1. عزت زیرکی۴۸ ساله
      سلام. من یه مدته بی حوصله بی اشتها،احساس خستگی شدید،کاهش وزن زیاد،سست وبی اعصاب.هرروز با دردهای شکمیوکمردرد ازخواب بیدار میشم.لطفاراهنمایی کنید.مچکرم

      1. دکتر سروش شریفی متخصص اورولوژی

        علایمی که ذکر شده نشون‌دهنده طیفی از بیماری‌هاست.
        جهت بررسی اولیه لازمه آزمایشات پایه رو بدن و نشون متخصص داخلی بدن.
        در صورت کاهش وزن باید بفرمایند که طی ۶ ماه وزنشون چقدر تغییر کرده؟ یعنی از چند کیلو به چند رسیده.
        و نکته مهم شغل ایشون هستش.

  12. سلام من 17 سالمه امروز میخواستم درس بخونم هم عادت ماهانه بودم هم بچه ها اذیت میکردن دو ورق استامینوفن کدئین خوردم بعد حالت تهوع و سردرد و معده درد گرفتم .چیکار کنم ؟هرچی ام خورده بودم بالا اوردم

  13. باسلام . اینجانب در بچگی نفت خوردم میخواستم بدانم که آیا آسیب به ریه و تنگی نفس و معده و بیضه هایم میزند یا نه؟؟

  14. سلام وقت بخیر ببخشید منم نوک سینه هام رفته تو مشکلم مادرزادی هست چیکار باید بکنم؟!
    خودمم هفده سالمه .

    1. کاملیا ساداتی کارشناس مامایی

      ابتدا توسط متخصص غدد ویزیت شده تا بررسی و تصویربرداری پستانها جهت رفع احتمال هر نوع علت پاتولوژیک انجام شود، سپس مراجعه به فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، که با انجام ماموپلاستی نوک سینه را آزاد می‌ کند.

      1. سیده فاطمه علیپور

        سلام ببخشید دخترم ۱۷ساله است ابله مرغان گرفته ۶ روزپیش از مدرسه به خانه امد گفت مامان پشت گوشم جوش درامده خواهرش هم خونه مابود دختر بزرگم ۹ هفته باردار است من همین که پشت گوشدختر کوچکم را دیدم وپشتشو فهمیدم ابله مرغانه زود به دختر بزرگم گفتم برو خونه تون حالا طوی این ۶روز دختربزرگم نگرفته ودختر کوچکم خوب شده اما استرس مرا کشته سوالم اینه یهنی دختر بزرگم میگیره چه قدر میکشه ابله مرِغان دختر کوچکترم تمام بشه دیگه خارش بدن یا جوشهاش همه سیاه شدن علامی دیگه ندارد تورو خدا به من کمک کنید ممنون

  15. سلام من به مدت یک ماه پیش داشتم فوتبال بازی می کردم که از پشت داشتم می افتادم رو مچ کف دستم افتاد و وقتی به اون تیکه ی دستم فشار میارم خیلی درد میگیره و نمی تونم چیز سنگین رو بلند کنم باید چیکارکنم
    ۱۶ سالمه چاغ هم نیستم

    1. سجاد بابایی

      سلام من جوانی ۳۷ ساله دارای بیماری دیابت نوع ۲ هستم چند روز پیش تشنج کردم

  16. سلام من تنگی نفس شدید دارم وسوزش معده و حلقم ترش می کنه اندوسکوپی کردم گفته ریفلاکسه کسی هست راهنمایی کنه

  17. سلام چند وقت هست که آپانديسم درد میکنه و تمیزتر شب ها بخوابم نميتونم سر پا وابسته آریت میشم خیلی

  18. سلام من چند وقته آپانديسم درد میکنم و تمیزتر شب ها بخوابم نميتونم سر پا وابسته آیت میشم خیلی

    1. سلام خسته نباشیدمن دوماه مریض نمیشم رفتم آزمایش دادم L.H 12.8آیااین نشانه یائسگی زودرسه؟؟؟بایدچکارکنم ؟؟وF.SH 7.6وTSH1,5

  19. سلم .دندانپزشک بعد از عصب کشی دندانم کپسول ریفن وقرص مترو ماکس و کپسول آموکسی سیلین تجویز کرد هر ۸ساعت از هرکدام ۲بسته که حدود ۶روز میشه. باید همشو مصرف کنم
    ؟

    1. سلام وقت بخیر
      انواع انتی بیوتیک ، با هر نام تجاری، مثل متروماکس و همچنین آموکسی سیلین، تا اتمام دوره درمانی نباید قطع شود.
      انواع مسکن با هرنام تجاری مانند ریفن، نوافن و … بسته به درد بیمار هر ۶ یا ۸ ساعت مصرف می‌شود که اگر پس از سه روز از انجام جراحی، بیمار دردی نداشته باشد، می‌تواند بتدریج قطع کند و الزامی به اتمام کپسول یا قرص های تجویزی نیست.
      آشنایی بیشتر با دندانپزشکان آنلاین مدافون

  20. مجیدگودرزی

    باسلام وارض ادب اقای دکترببخشیدمزاحمتون میشم من۲۴سال سن دارم از۱۷سالگی توفوتبال توپ زدبه بیضه سمت چپم ساعت دردداشتم شدیددیگه پیگیرش نشدم دقیقن۳سال پیش رفتم عمل فتق سمت چپ کردم دوباره همین ۶ماه پیش خیلی اذیتم میکردبیضه سمت چپ رفتم پیش دکتربرام سنوگرافی نوشت انجامش دادم جوابشوبردم پیش دکترگفت اب وچرک توشه بایدعمل بشی بهم گفت واریکوسل وهیدروسل ولی اقای دکتربیضه سمت چپم خیلی بزرگ بودولی سمت راست خیلی کوچیک خلاصه عمل کردم رفتم پیش دکتربهش گفتم من کارگرم کارم سنگینه چندوقت استراحت کنم گفت۳۵روزولی من ریسک نکردم ۱۵۰روزاستراحت کردم ولی روزبه روزبیضه ام ورم میکردرفتم پیش دکترگفت بیضه تومادرزادی وبهش گفتم پهلووپام وبیضه وشکمم درمیکنه دوتاآنپول برام نوشت شیری ودوورق قرص قرص هارومصرف کردم وآنپول هاروزدم اصلن دردش خوب نشدبعدرفتم پیش یه دکتردیگه دست بیضه ام گذاشت برام سنوگرافی نوشت رفتم سنوگرافی رودادم جوابشوبردم براش گفت آب توبیضته نیازی به عمل نداره یک سال استراحت کن همین یه هفته پیش رفتم اهوازسرکارچهارروزکارکردم دیدم خیلی فشاربه هردوبیضه ام میادبرگشتم بروجردآقای دکترخداخیرت بده حالاچیکارکنم

  21. سلام من سه ماهه تصادف كردم و جمجمم تو تصادف شكست و الان كاملا خوب شدم و چيزي كه مربوط ب شكستگي باشه حس نميكنم ايا ميتوانم ورزش كردن رو شروع كنم؟

    1. سلام وقت بخیر برای کسی آمپول تریپتورلین استات ۳/۷۵ هندی خریدم حالامیخواهم بدانم ایرانی اش باهندی فرق داره داروخانه گفت فرقی نداره

  22. سلام بنده ۲۱سالم هست سال چهارم مدرسه توی یک دعوا در مدرسه بنده افتادم روی صندلی و دسته اون رفت توی سینه ام و حالا جاش زخم شده و کمکم داره بدتر میشه وهر چند ماهی عفونت میکنه پزشک میگه که مشکلی نیست در صورتی که درد شدیدی داره مخصوصن هنگام نفس کشیدن چیکار کنم

  23. سلام من چند وقت پیش اسهال و حالت تهوع شدید داشتم و مزه دهنم یه مزه خیلی بد شده بود اسهالم اب بود کاملا و بی اختیار میومد رفتم دکتر و بهم چند تا قرص ضد اسهال و ضد تهوع داد الان دوما میگذره و من دوباره دقیقا عین همون حالتارو دارم دوباره اسهال خیلی شدید ک دیگ اب از مقعدم میاد دوباره همون مزه دهن و اینکه روده هام خیلی صدا میدن میخام بدونم دلیلش چیه ایا مشمل جدی ایه؟

  24. با سلام خسته نباشید
    من با استفاده از حلثه هولاهوپ ۱.۵ کیلوگرمی ، قصد دارم از چاقی شکمم جلوگیری کنم
    دختر هستم و مجردم، ۲۲ ساله هستم
    قدم ۱۶۷ و وزنم ۶۸ کیلوگرم هست
    شکم ندارم ، ولی برای جلوگیری از جمع شدنه چربی در قسمت شکم حلقه استفاده میکنم
    سوالم این هستش ک آیا روزانه میتونم ۳۰ دقیقه حلثه بزنم ؟ یا ممکنه باعث افتادگی رحم بشه؟ حلقه زدن خطری برای رحم ایجاد میکنه؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

  25. سلام من ۳۶ سالمه سردرد شدید داشتم و بی خوابی و البته احساس میکردم که حافظه ی کوتاه مدتم دچار اختلال شده به پزشک مراجعه کردم گفتن گرفتگی تا عصبی دارم و باید اوزون تزریق کنم دست راستم و تزریق کردم گفتن دست راست وضعیتش خطرناکه بعد از تزریق اوزون تقریبا ۱ ماه و ده روز بعد باید برم برای عمل دست چپم گفتن با تزریق اوزون خوب میشه اما راست باید عمل بشه میخواستم ببینم این عملی که میگن خیلی خطرناکه ؟چجوریه از دست هست یا از گردن یا سر بیهوشی هست یا بیهسی؟ ممنون میشم جواب بدین خیلی نگرانم

  26. سلام آقای دکتر ببخشید من سوزش ادرار داشتم الان هم یکمی بیشتر شده است و احساس میکنم ادرارم ضعیف میاد در ضمن من سنگ کلیه هم دارم و پروستات هم ۳۰سی سی دارم لطفاً جواب بدید

  27. ایلیا بوستانی

    سلام دکتر من چشمم با چسب چسبید رفتم دکتر دکتر چشمم رو بتز کرد الان در بالای چشمم یک چیزی مثل چرک هست چیکار کنم البته من با چشمم کامل میبینم درسات مثل هون یکی چشمم

  28. سلام من دانش آموز ۱۸ساله هستم گاهی وقت ها ناحیه ای از سرم بسیار درد می‌گیرد و به صورت ناگهانی ازبینی ام خون میاد و انرژی ام رو برای درس خواندن از دست میدم چه باید کنم؟

  29. سلام، آیا باسونوگرافی میتونم تعداد روزهایی که در ماه پریود هستم مشخص کنم برای دادگاه میخام مهمه تعداد روزش

  30. سلام ببخشید دختر من صورتش بیست تا بخیه خورده الان بعد دو ساعت میگه من سردمه من چیکار کنم؟

  31. سلام
    من برج نه پارسال عمل گونه کردم وپیچ پلاک گذاشتن ولی الان دکتر خودم هرجارو میگردم نیستش و میخام پیچ. و. پلاکارو در بیارم ی دکتر دیگ میتونه این عملو انجام بده؟

  32. سلام من 4 ماه پیش از ناحیه مچ پا دچار پیچ خوردگی و رگ به رگ شدن شدید شدم و همون روز انگشت کنار انگشت کوچک پام حالت بی حسی پیدا کرد و تا الان که دارم خوب راه میروم هم همین حالت بی حسی هنوز وجود داره

  33. سلام دختر من ۱۰ سالشه و امروز دلپیچه داره و معدش هم ورم کرده و گاهی هم حالت تهوع داره حالا باید چیکار کنم؟

  34. سلام وقت به خیر مادر من دوز اول واکسن کرونا زد حالش بد شد سر گیجهه و بی حال داشت حالا اگه دوز دوم رو بخواد بزنه مشکلی براش پیش میاد

    1. سلم .دندانپزشک بعد از عصب کشی دندانم کپسول ریفن وقرص مترو ماکس و کپسول آموکسی سیلین تجویز کرد هر ۸ساعت از هرکدام ۲بسته که حدود ۶روز میشه. باید همشو مصرف کنم
      ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *